Omdat de trein inmiddels problematisch is geworden door werkzaamheden aan het spoor en storingen, dacht ik er wijs aan te doen om op 29 augustus met de auto naar Schiphol te reizen. Een plek in de parkeergarage is inmiddels geboekt en betaald.
Ik wil er om 09.00 uur zijn, niet later, zodat ik in de lounge nog in alle rust kan ontbijten (sla ik thuis over) en alvast kan genieten. Nu duren de wegwerkzaamheden tot 20 augustus, maar toch zal ik (vanuit Zeist) rond 07.30 uur de deur uit moeten, denk ik.
29 augustus: Zeist - Schiphol
Moderator: Moderatoren
-
Hajo
- 2x3 autosnelweg
Een volk dat zijn verdediging verwaarloost, zet zijn vrijheid op het spel
-
Rein
- 2x4 autosnelweg
Dus jij houdt met je vertrek- en reistijd nog rekening met werkzaamheden die een week ervoor zijn afgerond (en waar je bovendien helemaal niet langskomt als je van Zeist naar Schiphol rijdt)?Hajo schreef: za 12 jul 2025, 13:34 Omdat de trein inmiddels problematisch is geworden door werkzaamheden aan het spoor en storingen, dacht ik er wijs aan te doen om op 29 augustus met de auto naar Schiphol te reizen. Een plek in de parkeergarage is inmiddels geboekt en betaald.
Ik wil er om 09.00 uur zijn, niet later, zodat ik in de lounge nog in alle rust kan ontbijten (sla ik thuis over) en alvast kan genieten. Nu duren de wegwerkzaamheden tot 20 augustus, maar toch zal ik (vanuit Zeist) rond 07.30 uur de deur uit moeten, denk ik.
-
Hajo
- 2x3 autosnelweg
Re: [A004] A4 Amsterdam - Burgerveen
Omrijden kan via de A10-zuid (ook wegwerkzaamheden) of zelfs de N201 (suboptimaal en zeker in de provincie Utrecht een karrenspoor).
Dat, met de verwachte drukte omdat de schoolvakanties volgens mij dan voorbij zijn, maakt het noodzakelijk vroeg te vertrekken denk ik. Rekening houdend met veel vertraging schat ik in dat ik rond 07.30 uur de deur uit moet.
Een volk dat zijn verdediging verwaarloost, zet zijn vrijheid op het spel
-
Rein
- 2x4 autosnelweg
Re: [A004] A4 Amsterdam - Burgerveen
Maar zonder dollen: jouw reis naar Schiphol heeft blijkbaar helemaal niks te maken met het onderwerp van deze draad '[A004] A4 Amsterdam - Burgerveen', waarom post je het dan hier?
-
fonsoy
- stadsweg
Re: 29 augustus: Zeist - Schiphol
Deze richting is niet problematisch. Een uur reistijd inplannen lijkt me voldoende, omdat er in de vakantieperiode ook minder spits is