Verkeersdrukte zaterdag

Een speciaal subforum voor reisadviezen waar dan ook in Europa en reisverslagen uit de wereld.

Moderator: Moderatoren

timaz
woonerf

Verkeersdrukte zaterdag

Bericht door timaz »

Hoe laat komt het drukkere verkeer ongeveer op gang op zaterdagochtend?
Mijn ervaring is dat het verkeer op zaterdag vaak al eerder op gang komt dan op zondag.
Ik moet zaterdag namelijk richting Den Bosch vanuit Zuid Limburg en de A73 is het hele weekend afgesloten van Het Vonderen tot Venray.
Al het verkeer wat normaal via de A73 rijd, moet dus nu via de route die ik rijd over de A2 en langs Eindhoven.
Kan ik hier veel vertraging door verwachten en vanaf hoe laat zal deze drukte ongeveer op gang komen?
waldo79
4x3 autosnelweg

Re: Verkeersdrukte zaterdag

Bericht door waldo79 »

Verkeer tussen de A2 en Venlo pakt de N273. Venray kan ook via de N273, N277 en N270 benaderd worden, ik verwacht niet dat het tot onoverkomelijk oponthoud komt.
Coen Tunnel
Voorzitter

Bericht door Coen Tunnel »

Nu ben ik er nooit op zaterdagochtend langsgekomen, maar ik heb meermaals meegemaakt dat ik op weg van of naar Limburg te maken had met een gesloten A73 en daarom via Eindhoven om moest rijden. Dat heeft voor mij nooit tot problemen of enige vertraging van betekenis geleid.
sven_engelen
expressweg

Bericht door sven_engelen »

Het loopt allemaal wel los. Hooguit dat er wat meer drukte is op de Napoleonsbaan (N273) en de oude Rijksweg (voormalige N271). Wel even oppassen dat als je de oude Rijksweg pakt, de Roermondsestraat in Steyl de komende 6 weken dicht is.
verfmeer95
expressweg

Bericht door verfmeer95 »

^^ Timaz moet naar Den Bosch en kan dus gewoon de A2 blijven volgen.