Terugreis Maria Alm - doorgang München
Moderator: Moderatoren
-
martwout2
- stadsweg
- Berichten: 271
- Lid geworden op: zo 24 apr 2016, 12:56
Terugreis Maria Alm - doorgang München
Tijdens de terugreis 30 mei vanuit Maria Alm in Oostenrijk is 1 van de 2 mogelijke routes de route via Ottobeuren (plan A is via Seefeld en Ettal naar Neu-Ulm) om daar de abdij te bekijken als tussenstop. Nu geeft Google Maps als route aan via München (A8, 995 en dan de 96). Is de doorgang door München te doen op zaterdag (zou einde ochtend zijn)? Of is rechtsom via de ring handiger?
-
Autostrada
- autoweg
- Berichten: 1697
- Lid geworden op: za 08 jan 2022, 10:19
Re: Terugreis Maria Alm - doorgang München
De staat Beieren heeft 2 weken vakantie met Pinksteren, van 26 mei (aansluitend op Pinksteren) t/m 5 juni.
Ik zou dus verwachten dat je daar op een zaterdag ochtend tijdens de vakantieperiode prima door de stad moet kunnen rijden.
Ik zou dus verwachten dat je daar op een zaterdag ochtend tijdens de vakantieperiode prima door de stad moet kunnen rijden.