Ik hoop dat men daar hun netwerk zullen afbouwen tot zo:
http://img94.imageshack.us/img94/3180/romania.jpg
Dan lijkt het me meer gerechtvaardigd tot de EU.

Moderator: Moderatoren
Dat is allang gebeurd, wegen als de DN1 zijn allemaal gerenoveerd, en hier en daar met 3 of 4 rijstroken uitgebouwd. De komende 4 jaar wordt zo'n 2.000 kilometer snelweg gerealiseerd. De tijd dat alle grote doorgaande wegen nog slechte wegen vol gaten waren ligt allang achter ons, het grootste probleem is nu dat door de vele dorpen en steden op de route en veel vrachtverkeer, de reistijden nog steeds lang zijn.Kaaiman schreef:Dat verandert natuurlijk de zaak. Maar dan nog lijkt het me eerst beter om die bestaande ring te verdubbelen, en ondertussen het snelwegennet verder te bouwen, desnoods met 2+1 autowegen.
Dan kan daarna nog altijd die snelwegring verschijnen en die 2+1 autowegen uitgebouwd worden tot echte snelwegen. Eerst zo veel mogelijk ontsluiten, daarna juist meer uitbouwen.
Gaat lekker daar. Samen met de A1 om Sibiu wordt de A3 het enigste deel die dit jaar geopend wordt denk ik.Romanian Prime Minister Emil Boc said Friday, during a visit to Ploiesti, southern Romania, that construction works on the Bucharest-Ploiesti highway segment are 50% finished, adding he hopes works will be entirely completed by the end of the year.
Boc said the Bucharest-Ploiesti motorway is divided into two segments, namely Bucharest-Moara Vlasiei (19.5 kilometers) and Moara Vlasiei-Ploiesti (42.5 kilometers), adding works are due for completion in 2010.
Optimisten zeggen dat wellicht in 2011 al kan worden begonnen met de aanleg.
Niet goed gelezen.Chris schreef:
Optimisten zeggen dat wellicht in 2011 al kan worden begonnen met de aanleg.
Snelwegenkenner schreef:Wat een communistische flats.
Beter dan sloppenwijken, nietwaar? Deze flats zorgen er juist voor dat in voormalig communistische landen in feite nergens sloppenwijken te vinden waren. Dat was vroeger in Spanje of Portugal wel anders...Snelwegenkenner schreef:Wat een communistische flats.
Dat is een cultuurverschil. Zo kun je vaak fysiek het verschil tussen verschillende landen zien.Kaaiman schreef:Ook in Rome is me opgevallen hoe smerig of vervallen gebouwen er aan de buitenkant ook uitzien, binnen is het vaak tiptop in orde (nee, ik bedoel niet het Forum Romanum).
In Nederland merk je juist dat vaak ook aan de buitenkant veel aandacht wordt besteed.
Tot zover