[I] Grootste hangbrug ter wereld bij Messina
Moderator: Moderatoren
-
- 4x5 autosnelweg
Re: [I] Grootste hangbrug ter wereld bij Messina
Mijn stelling is dat de Noren iets meer verstand hebben van het bouwen van grote bruggen die ook lange tijd blijven staan. Italië kan dit echt beter niet doen en investeren in de veiligheid van de bruggen die ze nu al in hun netwerk hebben liggen 

Let op: Sarcasmemodus over een lengte van 10 kilometer.
-
- 4x3 autosnelweg
Op zijn minst zou je zeggen: laat het nou de Noren zijn, in geologisch stabieler gebied en in een stabieler land sowieso, die voor het eerst zoiets doen. Als het dan een succes is, kan men in Zuid-Italië nadenken over versie 2.
-
- 2x3 autosnelweg
Het spook komt weer bovendrijven:
https://www.hln.be/buitenland/italiaans ... ~af31658f/
https://www.hln.be/buitenland/italiaans ... ~af31658f/
Ik ben zeer sceptisch.Italiaanse regering wil brug bouwen tussen Sicilië en vasteland: “Half 2024 starten”
De Italiaanse regering is van plan een brug te bouwen die het Italiaanse vasteland met het eiland Sicilië verbindt. De brug zou, met een lengte van ongeveer 3,2 kilometer, een van de langste kabelbruggen ter wereld worden, meldt het Italiaanse nieuwsagentschap Ansa.
-
- 2x2 autosnelweg
Ik denk dat er nooit lang genoeg een rechtse regering aan de macht is die dit project daadwerkelijk kan realiseren. Er zal altijd wel weer een linkse regering tussendoor komen die het weer afblaast.
-
- 4x3 autosnelweg