Ik zie dat je er al een hebt van iets meer dan 100 euro. Zijn die dingen eigenlijk wel goed genoeg? Op de meeste zit bijvoorbeeld standaard maar 16mb geheugen, klinkt niet echt veel. Hoeveel foto's kun je daarmee maken?
Moderator: Moderatoren
Ben ook in bezit van een Ixus (iets ouder type; de 430). Ook deze heeft geen intern geheugen, maar er zat wel standaard een 16Mb (of was het 32?) geheugenkaartje bij. Ik heb echter een 256Mb kaart er bij gekocht, zodat ik nu ook een flinke ruimte beschikbaar heb voor foto's.Wicher schreef:Ik ben behoorlijk tevreden met mijn (kleine) Canon Ixus 40. Deze heeft echter 0,0 ingebouwd geheugen. No problemo.
Wmb is het zeker niet het aantal megapixels dat bepaald of je camera achterhaald is. Voor afdrukken op normaal formaat tot A5 heb je namelijk niet meer dan 3 Mpx nodig. Als je niet groter dan dat afdrukt (en dat doe je in 99,9% van de gevallen niet) dan is een hoger aantal Mpx totaal irrelevant.Frits schreef:Inmiddels is die al dik achterhaald met 3,2 megapixels,
Tenzij je geen zoomlens hebt, en een deel van de foto wil croppen terwijl je toch goede kwaliteit wil houden. Dat gebeurt mij nog wel eens.Wicher schreef:Als je niet groter dan dat afdrukt (en dat doe je in 99,9% van de gevallen niet) dan is een hoger aantal Mpx totaal irrelevant.
In Siebengewald valt er niet zo heel veel bijzonders te fotograferen hoor.Volkstribuun schreef:Plaatjes uit Siebengewald, Breda en Arnhem: drie totaal verschillende regio's waar waarschijnlijk veel moois te fotograferen valt
Da's mooi. Zelf heb ik een camera ook met 256 MB, maar ook ruimte voor een Memorystick van 64 Mb. Handig, een extra reserveJeroen schreef:Ik heb em besteld: een Canon Powershot A410 inclusief een SD geheugenkaart van 256MB.