DSC_0005.jpg by jeroenvanlieshout, on Flickr

DSC_0006.jpg by jeroenvanlieshout, on Flickr

DSC_0008.jpg by jeroenvanlieshout, on Flickr
Moderator: Moderatoren
Niets aan toe te voegen. Ook regen kan je een speciaal effect geven.Rene schreef:Mooie foto's
LEDs worden in het algemeen gedimd met een techniek genaamd PWM, pulse width modulation of pulsbreedtemodulatie, wat in feite inhoudt dat een microcontroller de LED zo snel laat knipperen dat ie voor menselijke waarnemers gedimd lijkt, terwijl ie in feite volledig aan en uit gaat op een tempo dat wij niet kunnen bijhouden.Wesso schreef:Als je trouwens een auto met LED-lampen tegenkomt (bv. Audi) krijg je dit resultaat.
Ik wist het! Ik vond zijn avatar al verdacht.Naturist schreef:Over techniek gesproken: Grappig dat jouw avatarvlakje per verversing op een ander kleurtje overspringt.
Ik hoop dat ik het niet vergeet...keokiracer schreef:Wesso, als je na een tijdje gebruik je ervaringen wilt delen dan graag, ik zoek namelijk een nieuwe fotocamera en zie degene die jij hebt gekocht wel zitten
Geen verschil. Ze geven de opslagcapaciteit van de SD-kaart aan. Verder is er geen verschil.mhkamp schreef:Wat is het verschil tussen MicroSD, MicroSDHC, MicroSDXC Class 6?
Als je van plan bent om video's op te nemen dan zou ik wel kiezen voor minstens class 10 (hoge overdrachtsnelheid).De Micro SD kaart biedt een geheugen aan tot 4GB.
De Micro SDHC kaart staat voor Micro Secure Digital High Capacity, zoals de naam het al zegt is dit een beschermde Micro SDHC kaart de technologie bevat om micro SDHC kaarten te maken van 8GB, 16GB en 32GB.
De Micro SDXC is de nieuwste technologie op SD kaarten gebied. Micro SDXC kaarten kunnen 64GB aan geheugen opslaan.
Niet van plan. Heb een Full-HD camera.boe! schreef:Als je van plan bent om video's op te nemen dan zou ik wel kiezen voor minstens class 10 (hoge overdrachtsnelheid).