[R001] Oosterweelverbinding (sluiting Antwerpse ring)

Actuele grote projecten

Moderator: Moderatoren

Gebruikersavatar
Vinny
4x5 autosnelweg
Berichten: 43259
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 12:52
Locatie: Friesland

Re: [R001] Oosterweelverbinding (sluiting Antwerpse ring)

Bericht door Vinny »

En zoals beloofd ook wat foto's van mijn hand van de open dag:

Afbeelding
Het versmalde Albertkanaal

Afbeelding
De oude pompen van het pomphuis

Afbeelding
Flink wat te graven

Afbeelding
Bouwbrug voor niet al te zware machines

Afbeelding
Flinke kraan

Afbeelding
Vanaf de Noorderlaanbrug

Afbeelding
En zo moet het er allemaal uit gaan zien als het af is.
Let op: Sarcasmemodus over een lengte van 10 kilometer.