1 als je van rumst komt uit de richting van Brussel, is er nog ooit de bedoeling geweest om aan de groeningelei een afrit te maken, want het is er heel breed en zijn gewoon geen rijvakken daar

Punt 2 als je vanuit edegem komt richting brussel vind ik de samenvoeging van de 2 linkse vakken en het 1 rechtse vak heel slecht

Punt 3: ik erger me aan de zo slechte aangeduide signalering, als je vanuit rumst komt richting Antwerpen vind ik het nog gaan, maar er is een verkeersbord die een fout aangeeft waar je van 3 rijkvakken naar 4 gaat staat aangeduid dat 1 links vak naar de middenberm gaat en dat uit vak 2 een deel van het verkeer naar de middenberm kan en rechtdoor, DIT KLOPT NIET!!!, in werkelijkheid gaan de 2 linkse vakken naar de middenberm, en de rechtse gaat rechtdoor. Mocht ik hier de snelweg heraanleggen zou ik het anders doen! 2 linkse vakken naar de middenbermg, 1 rechts rechtdoor en de oprit van kontich krijg een apart vak op de snelweg, zoals het geval is als je van de snelweg rijdt in kontich uit de richting van Antwerpen. Ik hoop dat jullie hier een beetje aan uit kunnen, ik ga nog ff wat schetsen maken voor het te verduidelijken

Punt 4 de signalisatie klopt ni helemaal uit de richting van antwerpen staat er 3 kilomter op voorhand dat je rechts moet voor kontich, dan staat het rechtdoor, het is gwn een chaos en het vorkbord van 800m staat er 2 x met 2x 800m erbij terwijl er wel 400 meter afstand tussen zit