Moderator: Moderatoren
Dat wou ik eigenlijk zeggen.Pino schreef:Niet alleen fonts en symbolen - ook de layout moet steeds gelijk zijn.
In landen als Duitsland en Australië wordt gewerkt met software. Je hoeft de gegevens maar in te tikken en de juiste lay-out komt er vanzelf uitrollen. Nederland en België hebben ongetwijfeld vergelijkbare software.
Heel simpel: delen die zooi en producenten verplichten die programma's te gebruiken.
Amai da's lang geleden.... En deze zien er nog nieuw uit!Jump schreef: ↑vr 10 dec 2021, 21:03 In Temse zijn tussen de velden blijkbaar nog een hoop borden van 60km/u te vinden.
2.15.2. Een "Voortbewegingstoestel" is :
1° ofwel een "niet-gemotoriseerd voortbewegingstoestel", dit wil zeggen elk voertuig dat niet beantwoordt aan de definitie van rijwiel, dat door de gebruiker of de gebruikers door middel van spierkracht wordt voortbewogen en niet met een motor is uitgerust.
2° ofwel een "gemotoriseerd voortbewegingstoestel", dit wil zeggen elk motorvoertuig met één of meer wielen en met een door de constructie bepaalde maximumsnelheid van 25 km per uur, onder meer:
a) elektrische rolstoelen;
b) elektrische rolwagens voor personen met verminderde mobiliteit;
c) gemotoriseerde autopeds;
d) zelf balancerende een- of tweewielige elektrische toestellen.
Voor de toepassing van dit besluit worden de gemotoriseerde voortbewegingstoestellen niet gelijkgesteld met motorvoertuigen.
Het niet bereden voortbewegingstoestel wordt niet als voertuig beschouwd. "
Njah. Ik had het wel al eens gezien. Beter zo dan, denk ik dan, dan bvb hier:Alfa schreef: ↑do 26 mei 2022, 0:18Interessante wegwijzer in Antwerpen, 'Singel' lijkt hier als een soort wegnummer gebruikt te worden. Ik heb dat nog niet eerder zo gezien: https://www.google.com/maps/@51.1984827 ... 384!8i8192