Noord Nederland
Zuid Nederland
Zoek de fouten maar.

Wie ze als eerste heeft krijgt de magnetron thuis gestuurd.

Moderator: Moderatoren
Ik kan me nog herinneren dat de weg tussen knp. Ypenburg en Rijswijk (Pr. Beatrixlaan), als zijnde N 4 op de bewegwijzering was vermeld. Wat ook uniek was, dat er op het routebevestigsbord een E nummer onder de N 4 stond. Dat vond ik een opvallende combinatieNooit geweten dat er een N4 is bij Den Haag
Jawel hoor. Zie het kaartje van Zuid-Nederland. Daar staan een aantal inzetten van de steden.Mikhail schreef:Is er in Amsterdam Centrum geen enkel macdonalds?!
Lekker, opgewarmde frietjes...snelwegracer in een topic over Mc Donalds schreef:Ik denk dat jullie de magnetron moeten gaan delen. Mark krijgt natuurlijk 1 magnetron. Voor de andere personen die het goed hadden moeten samen met 1 magnetron gaan doen.
Geef mij maar een frietpan, vind ik lekkerder...Vinny schreef:Lekker, opgewarmde frietjes...snelwegracer in een topic over Mc Donalds schreef:Ik denk dat jullie de magnetron moeten gaan delen. Mark krijgt natuurlijk 1 magnetron. Voor de andere personen die het goed hadden moeten samen met 1 magnetron gaan doen.
De A280 heeft bestaan.nielske1990 schreef:A280 bestaat ook niet...Is nog altijd een N-weg...![]()
Verder is de A50 net ten noorden van de Eindhoven al snelweg...En door Breda loopt al helemaal geen snelweg...![]()
En de N3 staat ook al als snelweg aangegeven...
Dierenrijk Europa ligt ten zuiden van de A270, niet ten noorden..
Zomaar wat foutjes...:P
Is dat zo? Ik dacht dat het alleen A68 is geweest, en daarna N280.Coen Tunnel schreef: De A280 heeft bestaan.
Ik weet uit eigen ervaring dat het A280 geweest is op de borden.Palance schreef:Maar de hamvraag is: Heeft iemand daar nog foto's van?