Als ik daar zou wonen, zou ik dat toch liever omgedraaid willen hebben

Moderator: Moderatoren
Als ik daar zou wonen, zou ik dat toch liever omgedraaid willen hebben
Dat denk ik ook.
Deze keer had de bus "functie elders"Durashift schreef: ↑zo 16 jul 2023, 1:18 Kan je nou regelmatig een bezoekerstour maken met een voormalige OV bus, via Pauw / Businext?
Ik kwam namelijk vanmiddag een Ambassador voorbij die op de achterkant een tekst had staan: op weg naar de groene A16 boog
De Amba was op de kop tot halverwege ook volledig in het groen beplakt (op de ruiten na natuurlijk).
Alleen.. de tekst op de achterkant was niet zo passend.. OF er moet een hele grote omweg bedacht zijn.. want deze bus reed op de A7 ter hoogte van Middenmeer.. en de rijrichting was noordwaarts.![]()
Dat er nou niemand op het idee kwam om ff een paar magneetplaten te maken met de tekst: .. maar vandaag ff niet.![]()
Kijk, dán klopt de communicatie op de bus weer met zijn locatie voor één of andere andere opdracht in den lande. Vind ik dan.
Bron; https://www.pouwvervoer.nl/nieuws/opdra ... uw-vervoerNa advies en keuze voor een OV-lijnbus realiseren wij; CO2-reductie van maar liefst 89%, een lagere uitstoot van schadelijke emissies, veiligheid conform de covid-19 richtlijnen en rustig veiliger werkverkeer op het terrein.
We hebben een tunnel mét volledig dak! Vandaag hebben we ter hoogte van de Rottekade het laatste deel van het dak van de Rottemerentunnel gestort.
Een paar feiten en cijfers op een rij:
- De Rottemerentunnel is in totaal 2,2 km lang
- De tunnel is in delen (tunnelmoten) gebouwd
- 1 tunnelmoot is ongeveer 25 meter lang en 30 meter breed
- Per tunnelmoot storten we +/- 610 kuub beton
De ruwbouw van de Rottemerentunnel is inmiddels zo goed als gereed. Toch zijn de werkzaamheden aan de tunnel nog niet klaar. Binnenkort verwijderen we de middenwand bij rivier de Rotte zodat deze weer volledig beschikbaar is voor het vaarverkeer. En komende periode werken we onder andere verder aan het installeren van de tunneltechnische installaties (o.a. camera’s, luidsprekers, brandblussers en detectielussen).
Dank; iemand anders gaf mij eerder vandaag ook al deze tip.
Ja, helemaal omdat het wel op het tijdelijke gele bord staat ...
En misschien opslag van de borden te besparen.
Leuk, een vleugje Oldschool op dit bord met die oude vorm van afstandsaanduidingSnelwegfreak schreef: ↑za 14 okt 2023, 17:25 4. Hier begint straks, vermoed ik, de definitieve uitvoegstrook naar de N471.
20231014081032_IMG_9199 by Benjamin van der Velden, on Flickr
Die 4200m was overgeplakt. Niet ver hierna is de toekomstige splitsing A16/A13, waar de borden al op voorbereid waren (of: "zijn", maar ze hangen nu dus niet op de plek van de foto).
Ik ben er vanmiddag even wezen kijken.