Je mag dus de Combikaart-SVG aanpassen aan je behoeften, en exports op je website zetten. Dan hebben we het over de 'Modified Version'. Er is niet één manier om daarin legaal te zijn, maar je hebt meerdere opties, genoemd onder 'Distribution of Modified Versions of the Package as Source'. Dit gaat er dus over als je die plaatjes als SVG's wilt vrijgeven.
Onder artikel 5 staat dat je ook gecompileerde versies mag uitgeven (dus exports van de SVG voor op je website), maar dan moet je beschrijven in hoeverre de Modified Version verschilt van de Standard Version, zodat eenieder die de Standard version heeft, jouw Modified version exact kan namaken op basis van jouw instructies. Die instructies moeten altijd exact kloppend zijn binnen 30 dagen na aanpassing.
Dit is wel veel werk, dus daarom is er ook nog artikel 6. Daarin staat dat je de Source van je Modified Version niet hoeft vrij te geven, op voorwaarde dat je aan minimaal één van de onder artikel 4 genoemde voorwaarden (a, b of c) voldoet.
Concreet: als jij kaartjes maakt op basis van de Combikaart, dan is het 't handigst en het minste werk als de Source van jouw Modified Version beschikbaar is voor mij, de Copyright Holder (optie a). Als iemand anders je om de Source van jouw Modified Version vraagt, dan mag je die weigeren (ik kan geen aanwijzing vinden dat je de Source MOET vrijgeven), of geven, maar dan moet je duidelijk uiteenzetten in hoeverre jouw versie verschilt van de Standard Version.
Wat mij betreft mag je wat dat laatste betreft volstaan met de mededeling dat je bepaalde lijnen van een weg dikker hebt gemaakt, wegvakken hebt opgesplitst en meer van zulk ongein. Het in/uitschakelen van lagen zie ik niet als aanpassingen, dat valt voor mij gewoon onder 'gebruik'. Het veranderen van kleuren trouwens ook. Als je echt lagen toevoegt of lijnen verandert, dan moet je dat wel gewoon aangeven. Maar goed, dit kun je je dus besparen door de Modified Version niet als Source uit te geven, maar gewoon als Compiled op je website te zetten als afbeelding.

Je mag de Modified Version onder een andere naam uitgeven (optie b), al wil ik je dan van harte vragen of je vanwege de naamsbekendheid dan wel ergens een verwijzing naar 'Kaaimans Combikaart van Nederland' wilt maken.
(Juerd, als ik zaken onjuist heb uitgelegd, meld het dan. Jij hebt er iets meer verstand van dan ik.)