Of is dat voor de leidingstraat die daar ook ergens loopt? Die loopt westelijker.
Moderator: Moderatoren
Aannemelijk dat de N262 inderdaad naar de zuidelijke A58 had gelopen. En naar aanleiding van de wel erg riante Dreesweg, had deze misschien moeten aansluiten op de Rooseveltlaan in Bergen op Zoom? Dat is ook een groots aangelegde inprikker die raar doodloopt op de A58. Bovendien, maar waarschijnlijk zeer toevallig, heet het viaduct met de N262 Rooseveltpoort.Schelpenpaadje schreef:Ik ben ter plaatse nauwelijks bekend. Kijkend naar kaarten en satellietbeelden zou je bijna denken dat de Willem Dreesweg op een (voormalig) eventueel tracé voor de A58 is aangelegd.Rene schreef:Wat ik mij vooral afvraag of dat de ooit dubbelbaans uitgevoerde N262 vooral bedoeld was als een middel om Roosendaal met de nieuwe A58 te verbinden. Dat zou ook die 2x2 gerechtvaardigd hebben.
Dat is geen reservering. Die ruimte is in het verleden in gebruik geweest voor de N289 (voorheen N4).Wouter N14 schreef:Viaduct Hoogerheide heeft voor de dwarsverbinding juist bijzonder veel ruimtereservering
Pak topotijdreis er maar bij;Wouter N14 schreef:Aannemelijk dat de N262 inderdaad naar de zuidelijke A58 had gelopen. En naar aanleiding van de wel erg riante Dreesweg, had deze misschien moeten aansluiten op de Rooseveltlaan in Bergen op Zoom? Dat is ook een groots aangelegde inprikker die raar doodloopt op de A58. Bovendien, maar waarschijnlijk zeer toevallig, heet het viaduct met de N262 Rooseveltpoort.Schelpenpaadje schreef:Ik ben ter plaatse nauwelijks bekend. Kijkend naar kaarten en satellietbeelden zou je bijna denken dat de Willem Dreesweg op een (voormalig) eventueel tracé voor de A58 is aangelegd.Rene schreef:Wat ik mij vooral afvraag of dat de ooit dubbelbaans uitgevoerde N262 vooral bedoeld was als een middel om Roosendaal met de nieuwe A58 te verbinden. Dat zou ook die 2x2 gerechtvaardigd hebben.
Geen van de varianten is uiteindelijk gerealiseerd... omdat de HSL ineens ook nog om de hoek kwam kijkenKaaiman schreef:Maar dat zal wel een voorname reden zijn geweest om niet 3 maar 2 te realiseren,