A7-west richting N370.
Het Vrijheidsplein is nu een vloeiende bocht waar je na dit bord geen keuze meer kunt maken.

Dit is alles wat er nu nog staat op knooppunt Julianaplein vanaf de N7:

En even verderop een tijdelijk bord:

Moderator: Moderatoren
Ik moet zeggen dat ik eerst niet zo gecharmeerd was van de verlichting maar nu ik het zie vind ik het er toch wel strak uitzien.
Leuk ook om de foto's te zien op het oostelijke deelChris schreef: ↑vr 29 apr 2022, 14:17 RTV Noord: 'Het weer werkt goed mee, ringweg op 9 mei waarschijnlijk weer open'
Ook een stukje over de jersey barriers die worden gefabriceerd.
Zomer volgend jaar dus, volgens de laatste alinea in het meest recent aangehaalde artikel in dit draadjehurricane schreef: ↑ma 18 apr 2022, 16:23 Nieuwe fotoserie staat online https://www.aanpakringzuid.nl/actueel/foto/
Ook bij de viaducten in de Oostelijke Ring zijn ze druk bezig met renoveren en verbreden. Benieuwd hoe dat erbij gaat liggen vanaf 9 mei.
Eerder had ik begrepen dat een brugdeel in augustus wordt vervangen, mogelijk voor een bredere variant.
Hoewel, af? 'Nee, dan zijn we er nog niet. Want de Euvelgunnebrug moet nog helemaal vervangen worden. Dat kan pas in de zomer van 2023', zegt Kramer. 'Dan pas zijn we op dit deel van het traject klaar.'
Komend weekend gaan we naar de zesde en laatste fase van Operatie Julianaplein. Fase 6 begint vrijdagavond 6 mei om 20.00 uur en duurt tot maandagochtend 9 mei 06.00 uur.
In fase 6 regelen we de nieuwe verkeerslichten in op het tijdelijke Julianaplein en testen we of alles goed werkt. Op de tijdelijke T-kruising brengen we de definitieve belijning aan. Tot slot controleren we of alles veilig is. Op maandagochtend 6.00 uur nemen we het tijdelijke Julianaplein in gebruik. De tijdelijke verkeersmaatregelen in Helpman zijn zondagavond om 19.00 uur ten einde.
In fase 6 is het Julianaplein een weekend lang volledig afgesloten.
Ik heb zelf geen foto´s van die weg dus je moet het maar met deze doen(foto was in het station van Verviers):
VRI's deels nog ophangen, tijdelijke situatie (de bocht) was 2+2 voor A7 West <-> A28 en op een andere lijn dan nu, dus dat moest ook compleet opnieuw. N7 West -> A28 is nu nog 1 rijstrook, en vice versa zijn het er 3 geloof ik.Rogier schreef: ↑vr 06 mei 2022, 15:27![]()
Dat moet het gehele weekend duren, verwijderen van paar barrieres, aanbrengen van belijning en het testen van een VRI installatie. Het eerste zou 10 - 20 jaar geleden een paar uurtjes geduurd hebben en het 2de mogelijk een paar nachten (voordat je fase 5 afgerond hebt). Ik vind het vreemd dat o.b.v. deze video fase 6 zolang moet gaan duren.