Op dat vlak ben ik blij dat wij toch ietsje meer variatie hebben

Niettegenstaande erg mooi gebied daar, leert Streetview me zonet.
Moderator: Moderatoren
Op dat vlak ben ik blij dat wij toch ietsje meer variatie hebben
De Archemerberg (78m) is op veel plekken in de omgeving toch duidelijk waarneembaar.PeterSchoeber schreef: ↑zo 15 aug 2021, 13:17Heuvels? Een paar molshoopjes zul je bedoelen. Heuvels vind je in ons land alleen maar in Zuid Limburg en voor de rest zijn het allemaal molshoopjes waar je tegenop moet.
![]()
In grote delen van Drenthe, Overijssel, Gelderland, Noord Brabant en Limburg is het landschap allesbehalve monotoon.
Ik heb in Vlaanderen niet meer variatie gevonden dan in Nederland.
Als je aanvullingen maar, liefst in niet al te dikke lagen, voldoende verdicht bij het aanvullen dan zal de zetting behoorlijk meevallen. Het is vooral de ondergrond onder de aanvulling die moet kunnen zetten/inklinken. En als er nu nog een weg over ligt dat is het zetten al lang geleden gebeurd.Chris schreef: ↑di 24 aug 2021, 20:38 Ik ben er vanavond nog even heengefietst, het verraste mij ook wel dat de aansluiting nog open is, kennelijk gaan ze alles in het komende weekend aansluiten. Ik vraag mij wel af of dat allemaal goed gaat met zettingen, de delen die de bestaande verbindingswegen kruisen zijn nog niet aangelegd.
Dat is ook echt een betrouwbare bron. De projectwebsite heeft het over 30 augustus.
Er staat een geel bord met in grote zwarte letters "AFRIT DICHT", maar in kleine letters eronder de datum en tijd vanaf wanneer hij dicht is.Schelpenpaadje schreef: ↑zo 22 aug 2021, 0:20 Een bijzondere situatie op de A28 vanuit de richting Hattemerbroek. Bij het passeren van de afrit richting N340 en Hessenpoort staan borden met de tekst "Afrit dicht" terwijl de afrit vanavond gewoon toegankelijk leek.
Misschien is het werk in de nacht afgerond? Degene die het op OSM had opengesteld was vanochtend bezig: https://www.openstreetmap.org/way/326137459/history
Het real time renderen van wijzigingen op de kaart levert enorm veel dataverkeer op. De meeste digitale kaartproviders doen dat dan ook niet. Ik neem aan dat er bij Waze een abonnementsstructuur bestaat zodat er voor het achterliggende bedrijf een verdienmodel is waardoor de investering loont.de meeste data-afnemers werken hun OSM-gegevens eens in de zoveel tijd bij en tijdelijke situaties of afsluitingen worden daarom in principe niet gemapt, om navigatieproblemen te voorkomen.