Luxembourg staat voor het eerst aangegeven aan knooppunt Cheratte, waar je de 'ring' van Luik op kan, om enerzijds richting Trier en Aachen, en anderzijds richting Parijs, Lille, Brussel, Antwerpen en ook Luxembourg te rijden. Het is niet meer dan logisch om op dit knooppunt alle bestemmingen van de uitvalswegen van de Luiker ring aan te duiden. Ik zie Luxembourg slechts als één van die bestemmingen; dit doel moet niet boven de andere uitstijgen omdat het toevallig ook langs de E25 ligt.Palance schreef:Ach, je staat er nog van te kijken hoe weinig mensen weten van routes. Luxemb(o)urg staat ook vlak voor Luik al aangegeven, dus waarom niet al vanaf Maastricht? Het blijft hetzelfde wegenummer E25.
Op het oude forum heb ik regelmatig mijn positieve mening herhaald over het bewegwijzeringssysteem van Frankrijk, waar men bestemmingen die niet gelegen zijn langs de weg met hetzelfde nummer als de weg waarlangs het bord staat, als evenwaardig beschouwt aan de bestemmingen die te bereiken zijn door almaar hetzelfde wegnummer te volgen als dat van de weg waarlangs het bord staat. (Kan iedereen volgen?

(Daarom ook vind ik het aangeven van de zogenaamde eindbestemmingen in Nederland erg artificieel.)