Wat me wel opvalt is dat op kleinere schaal (dus ver uitgezoomd) er nu stellietbeelden te zien zijn.

Moderator: Moderatoren
Bedoel je die gratis kaarten waarop alleen het hoofdwegennet staat? Inderdaad heel overzichtelijk en handig voor grote routes maar ik heb toch liever zeer gedetailleerde kaarten.Jeroenisonderweg schreef:Ik heb liever ANWB, die zijn vind ik wat overzichtelijker.
Bingo! Ik werk niet met afstanden tussendoor, dan kijk ik wel op een online routeplanner of iets dergelijks. Voor grote afstanden heb ik wel een simpele hoofdwegenkaart.Chris schreef:Bedoel je deze?
Via de links van atlas.startpagina.nl niet iets gevonden? Het mag gezegd: Een credit-card is soms verrekte handigChris schreef:Waar kan je die Michelin-atlassen/kaarten het beste online kopen? (geen creditcard). Het assortiment van bol.com valt me een beetje tegen.
Ik ben geen student, dus een studentenCC zit er niet in, en voor reguliere CC's moet je toch een aardig inkomen hebben.waldo79 schreef:Het mag gezegd: Een credit-card is soms verrekte handig
Interessante verbindingslus. Die ontbrak inderdaad zodat je over het OWN moest rijden. Opmerkelijk was wel dat toen de Pont de Normandie eindigde er wel een relatie bestond die kennelijk is opgeheven toen de A 29 is doorgetrokkenA 29 / A 131 : Knooppunt afgewerkt met een zeer ingewikkelde afslag vanaf de A 131 oost naar de A 29 zuid