Af en toe lees ik een draadje op dit forum voor als ik iets te weten wil komen. Zo kwam ik bij dit onderwerp terecht.
In 1977 was ik al eens in noord Polen maar daarvan weet ik niet alles meer. Wel dat er daar veel bomen staan.
in 2005 ben ik er weer geweest maar dan op eigenhoutje. De S022 was toen nog origineel. In 2011 waren ze al met het begin van de weg bezig in Elblag want ik moest een stukje omrijden. Vorig jaar precies was ik ook op deze weg en tot aan de afslag Braniewo maar dan ging ik rechts richting het oosten.
Ik heb een paar foto's van 2005 door mij genomen.

Vanuit de gtv6 genomen.

Vanaf de brug richting Braniewo naar het noorden gefotografeerd.

Onderweg richting Braniewo.
Het wegdek was voor mijn doen slecht maar sommige Russen met hun grote Mercedessen haalden me heel snel in.
Nu is het wegdek nieuw. Ik reed er vorig jaar ook snel.
Volgend jaar ga ik toch maar een keer naar Kaliningrad en wil dan over het stuk RAB rijden tot aan de afslag Ladushkin, en dan links richting die stad.
Op Streetview is te zien hij de RAB er bij ligt. Goed te doen denk ik.
Op de laatste dag daar wil ik dan vanaf Zelenogradsk via de nieuwe snelweg richting Kaliningrad en van daar naar Talpaki, Chernjakhovsk, Maevka, Chernjakhovsk, Zheleznodorozhny, Pravdinsk, Domnovo, Bagratinovsk. Dan heb ik tenminste waar voor mijn visumgeld en kan ik over mooie landwegen rijden.
Ik zal me zo even voorstellen bij het juiste topic.
Gerhard