[R000] Vergeten bebording langs de Brusselse Ring?

Bespreek hier alles over de Belgische autosnelwegen.

Moderator: Moderatoren

Autopalya
polderweggetje

[R000] Vergeten bebording langs de Brusselse Ring?

Bericht door Autopalya » do 18 jan 2007, 0:09

Hey Iedereen,
Zoals jullie kunnen lezen woon ik in Sint-Pieters-Leeuw, een dorp net buiten de Brusselse stadgrenzen. Bijna dagelijks rij ik met auto over de Brusselse ring naar de VUB campus.
Al enige tijd viel me op dat men aan een heuse vernieuwingsronde is begonnen inzake bebording. Zo werden en worden er nieuwe vorkborden geplaatst, afritborden (die er al enige tijd staan) en lichtbakken met geïntegreerd afritnummer.
Wat me nu opvalt is dat men vanaf afrit 13 tot het knooppunt in Groot-Bijgaarden nog geen enkel bord heeft veranderd. Geen nieuwe vorkborden, afritborden of lichtbaken ofschoon dit stuk autosnelweg ook in Vlaams-Brabant ligt.
Weet iemand hier de bedoeling van?

Mikhail
expressweg

Re: Vergeten bebording langs de Brusselse Ring?

Bericht door Mikhail » vr 12 dec 2008, 14:38

Misschien omdat dit stuk snelweg minder belangrijk is in intensiteit... Het drukste punt, en waar men de bewegwijzering vervangen heeft is namelijk het gedeelte tussen E40 G-Bijgaarden en E40 St-Stevens-Woluwe...

Chris
Moderator

Bericht door Chris » vr 12 dec 2008, 14:46

^^ Bericht is wel bijna 2 jaar oud he.

Mikhail
expressweg

Bericht door Mikhail » vr 12 dec 2008, 17:12

Chris schreef:^^ Bericht is wel bijna 2 jaar oud he.
Excuse me... was er toevallig op gekomen ...

tompie
autoweg

Bericht door tompie » zo 14 dec 2008, 13:24

het is misschien 2 jaar oud maar het is nog altijd actueel :d tot op vandaag is daar nog niets veranderd
belgie is zo slecht nog niet

Alfa
2x3 autosnelweg

Bericht door Alfa » zo 14 dec 2008, 18:37

Het zal wel een planingskwestie zijn. Men kan immers niet overal tegelijk zijn. Het gedeelte tussen afrit 13 en Knooppunt Groot-Bijgaarden zal wel ooit eens aan de beurt komen. Bedenk dat de nu nieuw geplaatste borden tegen dan alweer verouderd zullen zijn. ;)

Mikhail
expressweg

Bericht door Mikhail » ma 15 dec 2008, 15:00

Ik hoop van niet, het kan toch niet de bedoeling zijn om elke 10tal jaar ofzo nieuwe borden gaan uit te vinden, (alhoewel in dit apenland moet je van niets verschieten)

Ik weet ook wel dat het met geldgebrek te maken heeft, en omdat Vlaams Brabant de drukste verkeers ader (de R0) voor een groot deel moet onderhouden, en dat ze dus niet altijd even veel geld hebben in verhouding met Limburg, Oost-en West Vlaanderen, maar daar het missen van de borden vind ik toch wel een beetje SLORDIG