De nieuwe website staat online!
Op het moment van schrijven is de laatste hand er nog niet aan gelegd; het versienummer is 0.9.3, maar 1.0 zal weldra verschijnen.
De website is 100% W3C valid CSS en op 1 pagina met 1 fout na ook 100% W3C valid HTML 4.01 Transitional, vandaar dat er dus 99% W3C valid in de kantlijn staat.
De website heeft nu een menuutje, waardoor je niet zo veel meer hoeft te scrollen zoals op de oude site. De informatie is hier en daar aangevuld of gewijzigd. Ook de licentie is ietwat veranderd.
Ik heb ook een aantal kant-en-klare kaarten online gezet in PNG-formaat, met verschillende thema's. Dit heeft 2 voordelen: zo kan men zien wat er zoal mogelijk is met de Combinatiekaart, maar niet-Inkscapers hebben zo toch de mogelijkheid om de Combinatiekaart makkelijk te gebruiken.
De volgende kaarten staan kant-en-klaar op de site:
* Complete kaart
* Nummerloze kaart
* Hoofdwegenkaart
* Knooppuntenkaart
* Autosnelwegenkaart
* Europawegenkaart
Helaas heb ik maar weinig ruimte tot mijn beschikking gekregen. Ik heb er daarom voor gekozen om de grote versies van de kaarten (formaat 1867x2633) op een externe host te zetten (xs.to). Je zal er echter weinig van merken tijdens een bezoekje aan de site.
Omdat Palance ook niet een zeeën van webruimte zwemt heb ik voor deze oplossing gekozen, ook met het oog op de info van alle VZP's die nog op zijn site moeten komen te staan.
Daarnaast heb ik de kaarten gewoon in PNG-formaat gelaten, voor een optimale kwaliteit. Eenmaal gedownload kun je ze zelf natuurlijk makkelijk overzetten naar bijvoorbeeld JPG, maar dat laat ik aan jou over.
Snel kijken op
http://combikaart.autosnelwegen.net/!
Mijn dank gaat vooral uit naar:
* Palance, die mij het subdomein ter beschikking heeft gesteld

* Mark, voor de tips en hulp bij het bouwen van de nieuwe website (niet alleen deze website overigens

)
* De overige forumleden voor alle correcties, tips en suggesties!