Zal ik ook toevoegen.

Moderator: Moderatoren
Is het een idee de ring Parkstad alvast erop te zetten?Kaaiman schreef:Ik zie nu dat ik de nieuwe A9 om Badhoevedorp niet heb verwerkt.captain007 schreef:Btw nog een bugreport. De A2 Kelpen - Vessem heeft geen signalering meer.![]()
Binnen afzienbare tijd dus toch maar v5.9 de deur uit, waarbij ik meteen jouw opmerking meeneem.
Op de poster zal ik naast de nieuwe A9 ook alvast de nieuwe situatie bij Joure verwerken.
Alhoewel ik er op tegen ben om een zodanige voorschot te nemen, terwijl iets nog niet zeker is, ga ik wel mee.captain007 schreef:+1 Je wil wel graag wat aan de muur hebben hangen wat niet vrijwel meteen verouderd is.
Ik ben ook wel voor een toekomstbestendige kaart en netwerkdoelen vind ik zeker een goede toevoeging.Mark schreef:Toch vind ik het wel jammer dat een trace als de buitenring Parkstad niet op de kaart komt. Gezien de levensduur van toch wel drie jaar, zou dat de afgedrukte kaart toekomstbestendiger maken.
Van mijn kant ook nietRSK schreef:Mijnerzijds zijn er geen bezwaren tegen een 2018-kaart.