Naar Brugge
Moderator: Moderatoren
-
- woonerf
Naar Brugge
Ik moet voor mijn werk naar Brugge..
Zelf denk ik eraan om via de E17 en E40 te rijden maar de A11/E34 is vanaf Antwerpen ook een optie... Alleen van horen zeggen is dit een oude slechte weg met veel betonplaten etc..
P.S. Ik kom uit de richting van Breda...
Zelf denk ik eraan om via de E17 en E40 te rijden maar de A11/E34 is vanaf Antwerpen ook een optie... Alleen van horen zeggen is dit een oude slechte weg met veel betonplaten etc..
P.S. Ik kom uit de richting van Breda...
-
- verkeersader
Slecht ingelichte bronnen dan.
Enkel het vak tussen Linkeroever en KP Beveren (A11 x R2) is niet van beste kwaliteit. De rest van de E34 tot Maldegem verkeert in uitstekende staat, met op bepaalde gedeelten quasi nieuw beton en asfalt.
Na Zelzate moet je wel een aantal ongelijkvloerse kruisingen voorbij, maar zelfs dan nog denk ik dat deze route sneller opschiet dan de veel drukkere E17 en E40.

Na Zelzate moet je wel een aantal ongelijkvloerse kruisingen voorbij, maar zelfs dan nog denk ik dat deze route sneller opschiet dan de veel drukkere E17 en E40.
Laatst gewijzigd door Rien op wo 25 apr 2007, 22:50, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Moderator
De R1 staat wel vast in de spits. De E17 is vaak druk tussen St Niklaas en Antwerpen, met name in de richting Antwerpen.
Volgens mij is de E40 tussen Gent en Brugge wel druk (heb er zelf 1 maal gereden), maar valt het met de files nog wel te doen.
De E34 is inderdaad gruwelijk slecht tussen Antwerpen en Beveren, maar zijn ze verderop niet bezig met wegwerkzaamheden bij Zelzate?
Volgens mij is de E40 tussen Gent en Brugge wel druk (heb er zelf 1 maal gereden), maar valt het met de files nog wel te doen.
De E34 is inderdaad gruwelijk slecht tussen Antwerpen en Beveren, maar zijn ze verderop niet bezig met wegwerkzaamheden bij Zelzate?
-
- 2x5 autosnelweg
-
- woonerf
-
- 2x5 autosnelweg
-
- expressweg
Dat stuk is enkel druk bij mooi weer, wanneer er veel volk naar zee gaat. Daarbuiten valt het heel goed mee hoor, voortdurend 3 rijstroken.Chris schreef:Volgens mij is de E40 tussen Gent en Brugge wel druk (heb er zelf 1 maal gereden), maar valt het met de files nog wel te doen.
België, het land van de sympathieke chaos, maar ook van frieten en bier natuurlijk!
-
- polderweggetje
En werken op de Leestjesbrug tussen Maldegem en Moerkerkeboe! schreef:Er zijn werkzaamheden bij Melsele (Ring Antwerpen) en bij Eeklo. In beide richtingen één rijstrook dicht.Chris schreef:De E34 is inderdaad gruwelijk slecht tussen Antwerpen en Beveren, maar zijn ze verderop niet bezig met wegwerkzaamheden bij Zelzate?
The way men live is so far removed from the way they ought to live, that anyone who abandons what is for what should be pursues his downfall rather than his preservation (Macchiavelli)
-
- 2x3 autosnelweg
-
- 4x5 autosnelweg
2 zaterdagen terug was ik in Antwerpen en stond er een file van Merksem tot aan de Kennedytunnel.
"You know the greatest danger facing us is ourselves, an irrational fear of the unknown. But there’s no such thing as the unknown — only things temporarily hidden, temporarily not understood.” - James T. Kirk
Autosnelwegen.net
Autosnelwegen.net
-
- 2x3 autosnelweg
-
- verkeersader
Tussen Zelzate en Brugge is de E34 geen snelweg meer en staat het vol met stoplichten. Dan schiet het ineens een stuk minder snel op.
Het handigst is om bij Maldegem er af te gaan en dan via Sijsele richting Brugge te rijden. Het ligt er natuurlijk aan waar in Brugge je wilt zijn.
Het handigst is om bij Maldegem er af te gaan en dan via Sijsele richting Brugge te rijden. Het ligt er natuurlijk aan waar in Brugge je wilt zijn.
Een volk dat leeft bouwt aan zijn toekomst
-
- expressweg
Er was misschien iets gebeurd, want inderdaad, zoals Ds79m aangeeft: op zaterdagen is het op de Antwerpse ring niet noemenswaardig druk.Palance schreef:2 zaterdagen terug was ik in Antwerpen en stond er een file van Merksem tot aan de Kennedytunnel.
België, het land van de sympathieke chaos, maar ook van frieten en bier natuurlijk!
-
- 2x4 autosnelweg
Gelieve hier verder te gaan over de files in Antwerpen, anders onstaan er teveel topics naast elkaar:
http://forum.autosnelwegen.nl/viewtopic ... &start=250
http://forum.autosnelwegen.nl/viewtopic ... &start=250