Ik zag dat er een draadje was over de Laan van de Verenigde Naties(dit keer wel goed onthouden

)
De Laan is nu geopend vanaf de kruising met de Handelskade?Amperestraat en de weg is opnieuw ingericht.

Lijkt wel alsof er een wethouder van Hilversum bezig is geweest in dit plan maar deze slinger had zo in Hilversum gepast

De overweg van het spoor naar het industriegebied. De gemeente Dordrecht had in plannen bekend gemaakt dat het spoor zou gaan verdwijnen waar alleen Prorail niks van wist nu doet de gemeente dat wel vaker met plannen om de brug naar Zwijndrecht maar autovrij te maken en als ik me niet vergis was de gemeente Zwijndrecht not amused.

Het fietspad heeft ook een mooi nieuw laagje gekregen.
De meest opmerkelijke veranderingen: De vrije baan naar rechts vanaf de richting A16 naar Krispijn is verdwenen en toen het voor het eerst werd geopend had die kruising wel een vrije linksaffer maar die is nu verdwenen en is afgebakend met een stoepband, eehhh?
Er is een korte busbaan gemaakt vanaf de kruising met het Wilgenbos en dus heb je nu een maffe slinger omdat er een vrije linksaffer is gekomen vlak voor de overweg. Verder heb je geen vrije doorgang naar rechts(zeg maar naar het Wilgenbos)meer zoals je die vaak ziet in Dordrecht bij verkeerslichten als je vanuit Krispijn/Zwijndrecht komt en moet je nu dus wachten voor een verkeerslicht.

Deze kruising was al veel eerder geopend aangezien het werk in twee delen is gehakt. Behalve nieuwe VRI´s is ook de openbare verlichting vervangen door de lompe masten die je nu op bijna de gehele Laan ziet en een stuk op de Burgemeester de Raadtsingel.
is wel wat anders dan de gebruikelijke masten.