[S] Zweden - Sverige
Moderator: Moderatoren
-
Vinny
- 4x5 autosnelweg
Re: [S] Zweden - Sverige
Op foto's ziet het er ook slechter uit dan wanneer je er zelf rondrijdt is mijn ervaring. De wegwijzers zijn prettig duidelijk, al moet ik zeggen dat ik wel meestal op wegnummer rij en dat kan in Zweden ook gewoon makkelijk 
Let op: Sarcasmemodus over een lengte van 10 kilometer.
-
Pino
- 4x4 autosnelweg
Op een vrij leeg bord wordt een lettertype natuurlijk ook niet echt gestretchd. Tratex inzetten op onze eigen Randweg Eindhoven zou de issues met het lettertype denk ik snel in beeld brengen.
-
Vinny
- 4x5 autosnelweg
https://maps.app.goo.gl/JN9RcWqq8FDisxo17
Vier is zo'n beetje het maximum (twee per richting). Veel meer moet het niet worden nee.
Vier is zo'n beetje het maximum (twee per richting). Veel meer moet het niet worden nee.
Let op: Sarcasmemodus over een lengte van 10 kilometer.
-
Jeff
- expressweg
Hoe lang na passage van de Essingeleden(E4), Stockholm kan ik de brief thuis verwachten om die paar kroner over te maken?
-
Chris
- Moderator
In mijn ervaring: het einde van de eerstvolgende maand, of de maand erna. Volgens mij wachten ze tot ongeveer de 20e tot ze de rekening van alle passages in de maand ervoor versturen.
-
Seat Ibiza
- 2x2 autosnelweg
Dat kan een paar weken duren. Maar volgens mij kon je het ook al online opzoeken. Dat is meen ik hoe wij het enkele jaren geleden gedaan hebben.Jeff schreef: wo 08 jul 2026, 21:19 Hoe lang na passage van de Essingeleden(E4), Stockholm kan ik de brief thuis verwachten om die paar kroner over te maken?
Edit: Chris was sneller