[S] Zweden - Sverige

Plaats om over de Europese snelwegen buiten Nederland, België, Duitsland en Frankrijk te discussiëren.
Discussions on motorways in Europe

Moderator: Moderatoren

Vinny
4x5 autosnelweg

Re: [S] Zweden - Sverige

Bericht door Vinny »

Op foto's ziet het er ook slechter uit dan wanneer je er zelf rondrijdt is mijn ervaring. De wegwijzers zijn prettig duidelijk, al moet ik zeggen dat ik wel meestal op wegnummer rij en dat kan in Zweden ook gewoon makkelijk :)
Let op: Sarcasmemodus over een lengte van 10 kilometer.
Pino
4x4 autosnelweg

Bericht door Pino »

^^ Er staat in Zweden nooit heel veel op de borden. De lage bevolkingsdichtheid helpt daarbij, wellicht ook samen met de langwerpige vorm van het land. Met zoiets als netwerkbenadering hoef je niet aan te komen.

Op een vrij leeg bord wordt een lettertype natuurlijk ook niet echt gestretchd. Tratex inzetten op onze eigen Randweg Eindhoven zou de issues met het lettertype denk ik snel in beeld brengen.
Vinny
4x5 autosnelweg

Bericht door Vinny »

https://maps.app.goo.gl/JN9RcWqq8FDisxo17

Vier is zo'n beetje het maximum (twee per richting). Veel meer moet het niet worden nee.
Let op: Sarcasmemodus over een lengte van 10 kilometer.
Jeff
expressweg

Bericht door Jeff »

Hoe lang na passage van de Essingeleden(E4), Stockholm kan ik de brief thuis verwachten om die paar kroner over te maken?
Chris
Moderator

Bericht door Chris »

In mijn ervaring: het einde van de eerstvolgende maand, of de maand erna. Volgens mij wachten ze tot ongeveer de 20e tot ze de rekening van alle passages in de maand ervoor versturen.
Seat Ibiza
2x2 autosnelweg

Bericht door Seat Ibiza »

Jeff schreef: wo 08 jul 2026, 21:19 Hoe lang na passage van de Essingeleden(E4), Stockholm kan ik de brief thuis verwachten om die paar kroner over te maken?
Dat kan een paar weken duren. Maar volgens mij kon je het ook al online opzoeken. Dat is meen ik hoe wij het enkele jaren geleden gedaan hebben.

Edit: Chris was sneller ;)