Alhoewel de tolpoorten zijn verwijderd, ligt het gehele plein er nog wel, met alle rijstroken.
In de spits

normaal verkeer

2014, toen het tolstation er nog was.

Moderator: Moderatoren
Dat is er nu ook al niet (er zijn amper stranden in dit deel van Mumbai). Ik vraag me sowieso af of men in dat soort landen wel echt strandtoerisme heeft. In bijvoorbeeld Australië zijn het vooral toeriste die op het strand liggen, de Australiërs weten wel beter en vermijden de zon.Kaaiman schreef:Voor strandtoerisme moet je daar dus niet zijn.
In Australië zijn er veel stranden te vinden en er is ook redelijk veel aanverwant toerisme. Het gros van de bevolking woont immers op minder dan 2u rijden van de kust. Wat ook wel klopt is dat zonnekloppen bij de Australiërs not done is, het gevaar van UV zit er echt ingebakken (no pun intended).Chris schreef:Dat is er nu ook al niet (er zijn amper stranden in dit deel van Mumbai). Ik vraag me sowieso af of men in dat soort landen wel echt strandtoerisme heeft. In bijvoorbeeld Australië zijn het vooral toeriste die op het strand liggen, de Australiërs weten wel beter en vermijden de zon.Kaaiman schreef:Voor strandtoerisme moet je daar dus niet zijn.