https://www.google.nl/maps/@51.5833464, ... 384!8i8192

Moderator: Moderatoren
Eigenlijk geef je zelf al het argument: het regionale belang.
De N33 Delfzijl - Eemshaven dus wel?
Dat is hier eigenlijk weer zo. De regio betaalt de helft van de huidige plannen en de provincie is opdrachtgever voor de reconstructie.Vinny schreef: ↑za 22 mei 2021, 11:51 Tussen 's Hertogenbosch en Oss was het vooral de provincie die druk op de ketel zette om met een forse verbetering te komen. Oorspronkelijk zou daar weinig gebeuren; toen het plan was om de A 50 door te trekken naar Eindhoven. Blijkbaar hebben ze de N 65 niet zo hoog in het vaandel.
Hebben ze bij de A59 ook gewoon gedaan.
De gehele N65 van Vught tot aan Tilburg wordt tijdens de reconstructie voorzien van houten vangrails, zowel in de midden- als zijberm van de weg.
Wouter N14 schreef: ↑za 07 aug 2021, 13:54 Beter? Volgens mij hebben we nog nergens houten geleiderails gezien die goed functioneert
Ja kees, maar je zegt twee keer "beter".
Zo zie je dat een kleine onduidelijkheid leidt tot invulling die dan weer als "verdraaiing" gezien wordt.
Ik niet. Als het niet belachelijk meer onveilig wordt tenminste.Wouter N14 schreef: ↑za 07 aug 2021, 14:39 Tja, de landschappelijke inpassing van geleiderails vind ik tamelijk ondergeschikt aan de verkeersveiligheid...