Oranje = dubbelbaans
Groen = dubbelbaans in aanleg
Dubbelbaans betekent buiten de staat Sao Paulo vaak geen volwaardige snelweg, maar wel een functie als zodanig (met U-turns, erfaansluitingen, e.d.)

Moderator: Moderatoren
De korte weefstroken vallen nog mee. Als je er op de linkerkant op komt, moet je er nooit direct terug rechts af. Als ik het zo bekijk kom je dan terug op dezelfde baan van waar je komt.Coen Tunnel schreef:Met feitelijk een megarotonde, maar daar kom je bijna niet onderuit als je een knooppunt met vijf takken hebt, anders wordt het wel heel complex.
Of een rondje rijdenJump schreef: Edit: enkel als je van rechtsboven naar links toe wilt gaan, dan moet je snel zijn zo te zien.
Het is te oud beeldmateriaal daarvoor, het is gebouwd in 14 maanden en de satellietbeelden zijn ouder dan dat.Chris schreef:Woningbouw in Catanduva. Ik kon het niet op Google Earth vinden bij die plaats
Achja, die rode wegen zijn nog niet zo slecht als die gehavende wegen in Oekraine.Chris schreef: In Minas Gerais is de situatie een stuk minder.
Vmax 50, paaltjes tussen de rijstroken, verbod voor motoren, vrachtwagens en bussen, ach, al met al vind ik het niet slecht gedaan. Toen de Elbtunnel in Hamburg nog maar drie buizen had, nog niet eens zo lang gereden, was er in de middelste buis ook tegenliggend verkeer, en dat in een langere tunnel met Vmax 80 waarbij de Autobahnstatus intact bleef, met alleen een doorgetrokken streep als middenscheiding.Chris schreef:De derde rijbaan van de spectaculaire Elevado do Joá in Rio de Janeiro is gisteren voor het verkeer geopend. Ik had verwacht dat dit een wisselbaan zou zijn, maar ze hebben van één rijbaan twee rijrichtingen gemaakt, zodat er 2+1+1+2 rijstroken zijn. Niet het veiligste...
keokiracer schreef:Het is te oud beeldmateriaal daarvoor, het is gebouwd in 14 maanden en de satellietbeelden zijn ouder dan dat.Chris schreef:Woningbouw in Catanduva. Ik kon het niet op Google Earth vinden bij die plaats
Maar als je naar deze foto kijkt:
Minha Casa Minha Vida em Catanduva (SP) by Blog do Planalto, on Flickr
Zie je links in beeld een boerderij, dat is deze boerderij