Zal wel afhangen van de precieze franchisenemer, maar dit is natuurlijk typisch het soort cross-sell waar organisaties als EG Group vrolijk op springen. Blijven mensen langer hangen, kopen ze nog iets in het winkeltje terwijl ze wachten. Weet je wat, ik gooi toch nog even de tank vol etc. En natuurlijk pakken ze zelf ook nog een klein deel van de wasserette-omzet ...Chrysa schreef: do 15 apr 2021, 20:17Volgens mij zijn die standaard bij de Esso tegenwoordig. Ook in Breda staan ze op de Tilburgseweg, ook al komt daar nooit vrachtverkeer langs...Chris schreef: do 15 apr 2021, 17:21Hier in Zwolle heb ik ze ook gezien bij de Esso. Kennelijk is daar wel een markt voor.
Het is afkomstig van een bedrijf genaamd Revolution, die zeggen inmiddels 5000 locaties te hebben met dit soort 'bushokjes'. Ik had nog nooit van het concept gehoord, maar typisch iets wat je nu dus overal ineens gaat opvallen. Zie er de lol wel van in. Niet alleen voor chauffeurs; even vlug een wasje kunnen draaien tijdens vakantie is ook handig. Had voor dat doel in Italië al eens gebruik gemaakt van een volledig geautomatiseerde wasserette, maar die was tenminste nog binnen op formaat kleine snackbar.


















































