Moderator: Moderatoren
Voorzover ik weet staan die in Nederland niet op bordjes. Je wordt dan geacht de LF1 e.d. te volgen.Palance schreef:De andere Eurovelo-routes.
Hier de betreffende LF-wegweizer:harry schreef:Hoe loopt die route dan? Vanuit het Haagse Bos kun je via Mariahoeve hier uitkomen.Wouter N14 schreef:Wat betreft die LF-routes: in Leidschendam staat een heuse wegweizer! Op het kruispunt Zijdepad / Appelgaarde zijn nieuwe borden geplaatst na ingebruikname van het N14-fietstunneltje, inclusief verwijzing van de LF4. Alleen loopt die route al enige tijd niet meer hierlangs maar via het Haagse Bos.
(Ik vroeg me al wel af waarom het LF-bordje op de eerste paddenstoel in Leidschendam verwijderd was. De route is dus veranderd, kennelijk.)
En hier ook.Wouter N14 schreef:Hier de betreffende LF-wegweizer
Fietsplatform schreef:Nieuwe bewegwijzering LF-trajecten bijna gereed
In het veld zijn enkele LF-trajecten voorzien van nieuwe of vernieuwde bewegwijzering, zoals de LF17 (Gorinchem – Doorn). De LF17 is een nieuw LF-traject en maakt deel uit van de Rijndeltaroute. Ook een aantal bestaande delen van LF-routes maken deel uit van deze Rijndeltaroute, namelijk delen van de LF4 Midden-Nederlandroute, van de LF12 Maas- en Vestingroute en van de LF2 Stedenroute. Deze LF-trajecten zijn opnieuw bewegwijzerd en hebben nu routeborden met de toevoeging ‘Rijndeltaroute’.
De LF2 Stedenroute wordt ook op een aantal andere trajecten verlegd en opnieuw bewegwijzerd. Deze aanpassing van de bewegwijzering is nog niet gereed. Tussen 19 en 23 a.s. mei worden de routewijzigingen uitgevoerd. Vanaf zaterdag 24 mei komt de bewegwijzering in het veld overeen met de route die is weergegeven in de nieuwe uitgave NAP-Zeebodemroute.
Als u voor die tijd gaat fietsen, zal de bewegwijzering u op diverse plaatsen langs een ander tracé leiden dan staat aangeven in de uitgave NAP-Zeebodemroute. Als u de bewegwijzering blijft volgen, komt u uiteindelijk weer terug op de route die in de uitgave staat aangegeven.
De Zuiderzeeroute ten slotte is een officiële LF-route geworden. De bestaande zeshoekige ANWB-fietsbordjes zijn daarom vervangen door de LF-routeborden. De Zuiderzeeroute is verdeeld in drie Landelijke Fietsroutes: LF21 (Amsterdam - Afsluitdijk/Friesland), LF22 (Afsluitdijk/Friesland - Kampen) en LF23 (Kampen - Amsterdam).
Deze afbeelding komt ook van een foto van jou:Palance schreef:Een gedetailleerde foto van het Rotterdamse fietsroutenetwerk. Het was tenminste eindelijk eens een niet-besmeurd bord dat ik tegenkwam
Misschien werkt het ook demotiverend om eerst ten oosten van de Maas naar het zuiden te fietsen en daarna tenwesten van de Maas weer naar het moorden te fietsen, zodat je na bijna 100 km fietsen weer bijna op hetzelfde punt bent.Willem schreef:Ze laten voor het gemak Zuid-Limburg maar buiten het rondje Nederland liggen.
Terwijl het daar net zo mooi, maar door de heuvels wel wat lastiger, fietsen is.