Sinds afgelopen vrijdag, 18 juni, is de aansluiting van Nieuwegein op de A27 (afrit 28) voor het verkeer opengesteld. Verkeer naar en van bedrijventerrein Plettenburg hoeft nu niet meer dwars door Nieuwegein te rijden. Nieuwegein is nu vanaf alle snelwegen (A2, A12 en A27) ontsloten.
bron: Utrechts Nieuwsblad
Aansluiting Nieuwegein op A27 gereed
Moderator: Moderatoren
-
- 2x3 autosnelweg
-
- 4x5 autosnelweg
Ik reed er vorige week vrijdagavond langs, en daar zag ik een root bord staan met opening 18 juni. Blijkbaar hebben ze dat gehaald
Een grote en ruime afrit, zo te zien.

"You know the greatest danger facing us is ourselves, an irrational fear of the unknown. But there’s no such thing as the unknown — only things temporarily hidden, temporarily not understood.” - James T. Kirk
Autosnelwegen.net
Autosnelwegen.net
-
- expressweg
-
- 2x3 autosnelweg
Op jouw site ook al in bedrijf, Erwin ! Up-to-date !
Was het nu een rood bord of een groot bord ? Of een groot rood bord ?
Of een bord met een wortel erop ?
Edit: blast; Kees was mij voor !
PS, Erwin
Waarom is afrit 36 (N305) van de A27 op jouw site eigenlijk in 2-en gehakt ? Zo ver zitten ze toch niet uit elkaar en er zit ook geen parkeerplaats oid tussen ?

Of een bord met een wortel erop ?

Edit: blast; Kees was mij voor !
PS, Erwin
Waarom is afrit 36 (N305) van de A27 op jouw site eigenlijk in 2-en gehakt ? Zo ver zitten ze toch niet uit elkaar en er zit ook geen parkeerplaats oid tussen ?
130 km/h ? Dan haalt de trein me nog steeds in ...
-
- 4x5 autosnelweg
LolbroekenPeter schreef:Op jouw site ook al in bedrijf, Erwin ! Up-to-date !![]()
Of een bord met een wortel erop ?![]()

Omdat afrit 36 vanuit beide richtingen een andere afritnaam heeft. Hetzelfde probleem heeft afrit 18 op de A15 en afrit 18 op de A28. Het is nog een beetje experimenteren hoe ik dat op de beste manier neer kan zetten, Voor afrit 18 op de A28 bij Zwolle heb ik een andere manier geprobeerd.Peter schreef: PS, Erwin
"You know the greatest danger facing us is ourselves, an irrational fear of the unknown. But there’s no such thing as the unknown — only things temporarily hidden, temporarily not understood.” - James T. Kirk
Autosnelwegen.net
Autosnelwegen.net
-
- autoweg
-
- verkeersader