[FOTO] Rotterdam: Groene Kruisweg

Discussies over lokale weginfrastructuur, verkeerscirculatieplannen, parkeerbeleid en de relatie met de stedebouwkunde.

Moderator: Moderatoren

mb90
verkeersader

[FOTO] Rotterdam: Groene Kruisweg

Bericht door mb90 » zo 14 okt 2007, 16:15

Vanmiddag heb ik foto's gemaakt van de Groene Kruisweg in Rotterdam. Om precies te zijn tussen de Driemansteeweg (vlakbij afrit 19 van de A15) en de Dorpsweg (het verlengde van de Groene Kruisweg). De laatste 2 foto's zijn eigenlijk al van de Dorpsweg. Tijdens het maken van deze foto's merkte ik wel dat het maken van foto's op een stadsweg moeilijker is dan op een snelweg. Het was o.a. veel hobbeliger. Ik heb daarom wat moeten snoeien in het fotoaantal, maar het zijn er toch nog 13 geworden.

Voor de niet-bekenden heb ik een kaartje met de route van de foto's:
Afbeelding

De 13 foto's:
http://picasaweb.google.nl/blaak90/Rott ... neKruisweg

Veel kijkplezier! ;)
Werkdagelijks op de A15 en de N492 te vinden.

Palance
4x5 autosnelweg

Re: [FOTO] Rotterdam: Groene Kruisweg

Bericht door Palance » zo 14 okt 2007, 16:36

Uiteraard bekend terrein. Ik heb er vandaag ook gereden (het was nog nét ochtend, dus zie ik mezelf niet terug). De afgesloten Oldengaarde was een onaangename verrassing voor mij (ik kwam vanuit de Maastunnel)
"You know the greatest danger facing us is ourselves, an irrational fear of the unknown. But there’s no such thing as the unknown — only things temporarily hidden, temporarily not understood.” - James T. Kirk

Autosnelwegen.net

Mark
Forumbeheerder

Bericht door Mark » zo 14 okt 2007, 16:41

Achja, bekende weg, en mooie foto's ;)

Wel iets specifieks voor dit gedeelte van de (lange!) Groene Kruisweg, er wordt altijd wel ergens aan de weg gewerkt.

boe!
2x5 autosnelweg

Bericht door boe! » ma 15 okt 2007, 14:36