Opvallende dingen in... Amsterdam

Moderator: Moderatoren

Rein
2x4 autosnelweg
Berichten: 11335
Lid geworden op: zo 10 jun 2007, 10:18
Locatie: Haarlemmermeer

Re: Opvallende dingen in... Amsterdam

Bericht door Rein »

paolie schreef: do 17 jan 2019, 9:08 Amsterdam-Duivendrecht daarentegen is weer wel een officiële komnaam.... https://www.google.nl/search?q=amsterda ... 7712704722
Maar dus weer niet van de gemeente Amsterdam, maar van de gemeente Ouderamstel.
Rein
2x4 autosnelweg
Berichten: 11335
Lid geworden op: zo 10 jun 2007, 10:18
Locatie: Haarlemmermeer

Re: Opvallende dingen in... Amsterdam

Bericht door Rein »

boe! schreef: di 15 jan 2019, 22:06 Wit-op-blauw zou niet mijn keuze zijn. :?
Dit kan toch niet de bedoeling zijn?

Afbeelding

Zeker van enige afstand is de P-route spoel totaal niet leesbaar waardoor het wel heel erg lijkt dat Burgwallen en Jordaan aparte plaatsen zijn. Sterker nog: ik zag P-route pas staan toen ik thuis de foto bekeek. Bij het aanrijden heb ik het totaal niet gezien.
Schelpenpaadje
2x2 autosnelweg
Berichten: 6734
Lid geworden op: wo 10 feb 2016, 9:54

Re: Opvallende dingen in... Amsterdam

Bericht door Schelpenpaadje »

Er gaat weinig goed bij dit ontwerp.

Het afbrekingsstreepje in "Oostelijk Havengebied" is ook schattig.
Gebruikersavatar
harry
Wegnummerfotograaf
Berichten: 24142
Lid geworden op: ma 28 feb 2005, 12:09
Locatie: Leipendam

Re: Opvallende dingen in... Amsterdam

Bericht door harry »

^^ Het had dus eigenlijk ook "Centraal-Station" moeten zijn. :)
wegnummers.nl foto's van wegwijzers (o.a. NBA), plaatsnaamborden, molens en kastelen
--Harry.
Gebruikersavatar
Wouter N14
Moderator
Berichten: 23007
Lid geworden op: vr 08 jul 2005, 12:56
Locatie: Roosendaal

Re: Opvallende dingen in... Amsterdam

Bericht door Wouter N14 »

Maar is dit nou goedgekeurd door de Nbd? :s
Het mooiste overkomt je, het minste is bedacht. Freek de Jonge
Gebruikersavatar
Snelwegfreak
Hoofdmoderator
Berichten: 18714
Lid geworden op: do 21 sep 2006, 16:02

Re: Opvallende dingen in... Amsterdam

Bericht door Snelwegfreak »

Daar lijkt het op. Heel vreemd.
Enne gojje mins blieft altied leave.