Als je de streetviewbeelden van 2008 neemt, klopt veel (hekwerk, voeg in het wegdek, schaduwval van de auto’s)
Moderator: Moderatoren
Haha, ik zag hem ook op FaceBook langskomen in de ‘I FLY KLM’ groep. Heb jij hem daar ook vandaan?
Ah, dus toch.. ik had ook al dat idee.
Nee, het is geen beveiliging, maar de URL's verlopen simpelweg na een tijd. Ik vermoed een week of twee.Lekkere Kwal schreef: ↑ma 14 aug 2023, 9:44 Ik vermoed een hotlink-beveiliging. Ze zien snel genoeg of het plaatje vanaf een Facebook pagina wordt geladen of op een andere website.
Dit is voor aansluiting 33 Waalre, waar je niet naar Weert gaat, dus het bord klopt volledig. Dat zie je op de foto's van Snelwegfreak waar de rotonde van Leenderheide aangeduid wordt, daar ga je naar Weert.
Voor de aanleg van de A67 tussen Eindhoven en Venlo was de bestemming Weert belangrijker dan Venlo, aangezien er wel een belangrijke rijksweg lag tussen Eindhoven en Weert maar niet tussen Eindhoven en Venlo. Misschien dat dat hier een oorzaak is dat Weert zo prominent word aangegeven.
Prachtige foto, en toch is er ook anno nu nog het nodige herkenbaar, zoals die huizen links: https://www.google.nl/maps/@51.3091625, ... ?entry=ttuPino schreef: ↑ma 21 aug 2023, 16:36Zie in zoverre ook de foto van eind jaren ‘60 op pagina 14 in het artikel, dat wel een entry op zichzelf waard is in deze draad omwille van de foto’s. Bedenk je dat hier nu de A2 ligt - hoe dan?!?