Palance schreef:Ik zou in ieder geval op je disclaimer op je website nog een stukje opnemen waarin je aangeeft dat je je best hebt gedaan om rechthebbenden te herleiden en dat, indien er toch een rechthebbende opduikt, die met jou eerst contact moet opnemen over het één of ander.
Goed idee, dank je. Iets in die aard had ik al in mijn bronverantwoording geplaatst, maar ik heb het nu gekopieerd in de disclaimer.
Mark schreef:Er komt een popup tevoorschijn, zonder kaart
De site is sinds begin augustus inhoudelijk compleet (er moeten nog een aantal jaren worden aangevuld, en foto's worden toegevoegd in de Geschiedenis-sectie). Grote bijkomende updates zal ik de eerstvolgende jaren niet kunnen uitvoeren, wegens gebrek aan tijd.
Rien schreef:De site is sinds begin augustus inhoudelijk compleet (er moeten nog een aantal jaren worden aangevuld, en foto's worden toegevoegd in de Geschiedenis-sectie). Grote bijkomende updates zal ik de eerstvolgende jaren niet kunnen uitvoeren, wegens gebrek aan tijd.
Dat is wel heel jammer, ik had graag de geschiedenis na de regionalisering gelezen.
Bij het bestuderen van de dossiers kwam ik de volgende zin tegen:
De A11 tussen Brussel en de oostkust is een van de weinige autosnelwegen uit het programma van 1960 die uiteindelijk nooit werden uitgevoerd. Protest tegen de aanleg kwam vanuit Vlaams-Brabantse hoek. Aan het tracé werd geleidelijk geknabbeld, en uiteindelijk moesten de plannen geheel worden opgeborgen. Maar de ontsluiting van Dendermonde bleef de administratie kopzorgen baren...
Hoewel de A 11 oostelijker dan de E 40 zou komen te lopen vind ik de term oostkust wat verwarrend. De weg loopt naar een stukje kust dat in het noord-westen van België ligt. Voor mij komt het vreemd over om dit oostkust te noemen, omdat het net lijkt of België ergens in het oosten nog een verborgen kust heeft...
Let op: Sarcasmemodus over een lengte van 10 kilometer.
De Panne ligt in het westen en de kust loopt noordoostwaarts, via Oostende, naar Knokke. Het deel van de kust wat het meest naar het oosten ligt heet de Oostkust