Het eerste geïntegreerde E-nummer op een redesign-voorwegwijzer in deze buurt.
Jammer dan, dat E19 verkeerd is. Het had E30 moeten zijn...
Ik heb trouwens ook iets tegen de Kameelspelling van het nieuwe industrieterrein HarnaschPolder...
Moderator: Moderatoren
Gelukkig gaat het in 99,9% van de gevallen wel goed. Die ene 0,1% is alleen maar leuk voor onsPalance schreef:En dat E19. Welke kluns doet in g*dsnaam die bewegwijzering. Ik zet steeds vaker vraagtekens bij het traject voor bewegwijzering. Ergens zit een niet zo slim iemand in die keten. Een heel niet zo slim iemand.
Dat laatste. De E30 loopt hier vanaf de N211 de A4 op.ViaHaaren schreef:Dit wordt toch geen mode he, E-nummers op het OWN aangeven? Of is het alleen maar om de E-route hier doorlopend te bewegwijzeren?
OK.Wouter N14 schreef:mag ik dan jouw foto meesturen?
Daar is geen ruimte voor. Het bord staat direct achter het vorige kruispunt en vlak voor het betreffende kruispunt.mavas schreef:En dat bord had best gesplitst mogen worden
Ik neem aan dat alle steden groter dan Delft die kant op zijn dus zeg maar stuk-of-25 grote stedenPalance schreef:Wat dacht je van een verzamelbestemming "4 Grote Steden"?
Inderdaad. Ik noemde dat hierboven "Kameelspelling" (als slechte vertaling van het Engelse Camel case).Willem schreef:Opvallend is ook de (hier nog afgeplakte) naam van het industriegebied. Op de wegwijzer heet dat "HarnaschPolder".
Die hoofdletter P in het midden van de naam zal wel gewoon een kleine letter moeten zijn (Harnaschpolder).
ik schreef:Ik heb trouwens ook iets tegen de Kameelspelling van het nieuwe industrieterrein HarnaschPolder...
We hebben het hier over regionaal verkeer. Waarom ga je dat via de toch al drukke A13 bij Delft-Noord sturen ? Bovendien zit in die verbinding ook een OWN-stukje bij KP Ypenburg. De N470 is een regionale weg met maar een paar VRI's, een gedeelte is geheel ongelijkvloers (en het blijft nog altijd dom dat men zo niet de hele N470 heeft uitgevoerd, maar dat is een ander verhaal). Vanuit het Westland naar Rotterdam verwijzen via de Kruithuisweg lijkt mij daarom eigenlijk helemaal zo gek nog niet.mavas schreef:Een route over het HWN is in het algemeen veiliger dan via N-wegen, logisch dus dat Rotterdam op die manier is bewegwijzerd.