Ik heb het in afbeeldingen opgesplitst. De interactie is weg.
https://www.google.com/maps/d/viewer?mi ... DDakT9CWP8
Overzicht
- Nieuwe parallelstructuur start net voor de huidige afrit Reeuwijk en eindigt voor afrit Nieuwerbrug.
- De relatie A12 ri. Utrecht > N11 ri. Leiden is een fly-over
- De relatie N11 uit Leiden > A12 ri. Gouda is een verhoogde weg.
- De relatie A12 ri. Gouda > N11 ri. Leiden maakt gebruik van bestaande wegen en sluit aan op de oprit ri. Bodegraven-Centrum.
- De relatie N11 uit Leiden > A12 ri. Utrecht maakt gebruik van bestaande wegen en sluit aan op de baan komende vanuit oprit Reeuwijk.
Knooppunt Bodegraven, inclusief VZP bereikbaar vanuit Parallel A12 richting Gouda
- De bestaande afrit/oprit Bodegraven verplaatst zich naar de A12, alleen de oprit N11 richting Leiden blijft.
- De afrit/oprit Bodegraven-Centrum blijft intact.
- Weggebruikers richting afrit Reeuwijk komende vanuit Utrecht rijden via een boog om de VZP. (Ik zie wel dat ik daar één zwarte lijn ben vergeten in te tekenen, met een boog om de VZP heen).
Start Parallel A12/N11 richting Utrecht, afrit Reeuwijk
- De afrit Reeuwijk word onderdeel van de parallelstructuur in beide richtingen.
Einde Parallel A12 richting Utrecht, nieuwe afrit Bodegraven
- Nieuwe op/afrit Bodegraven, aansluiting op 4 punten in de kern Bodegraven waarvan 2 op Bedrijventerrein Broekvelden.
- Aansluitingsweg loopt door richting Laageind, het wegstuk tussen de op/afrit Bodegraven en Laageind zou verkeersluw gebouwd worden. Eigenlijk alleen geschikt voor landbouwverkeer, bestemmingsverkeer Bodegraven-Driebruggen.
Ik ben geen professional. Ik heb de lijnen ingetekend zoals ik het voor mij zie.