Foto's zijn welkom, opmerkingen ook:

http://wegnummers.autosnelwegen.nl/wegen/belgie/
Moderator: Moderatoren
Aan het bord zelf is het verschil niet te zien!waldo79 schreef:Op de foto van de N38 heb je gelinkt naar de Belgische A25. Dit terwijl de wegwijzer richting de Franse A25 wijst
Alle tikfouten zijn rechtstreeks overgenomen van de Belgische ambtenaren die de wegenlijst hebben gemaakt.waldo79 schreef:De N646 loopt van St. Vith langs Lommersweiler naar Pronsfeld.
Je bent geniaalharry schreef:Aan het bord zelf is het verschil niet te zien!waldo79 schreef:Op de foto van de N38 heb je gelinkt naar de Belgische A25. Dit terwijl de wegwijzer richting de Franse A25 wijst
(Ik zal dit uiteraard verbeteren.)
Inderdaad! Dank!Palance schreef:NIet allemaal even fraai, maar wellicht heb je er wat aan
Zijn R-wegen wel standaard in beheer van het gewest?R4 schreef:Dit is bewegwijzering geplaatst door de stad en niet door het gewest
Voor ik hiervan weet had, vond ik de heraanleg van de Aarschotsesteenweg in Wilsele-Putkapel een vreemd initiatief van de provincie. Nu is het compleet begrijpbaar. (Toegegeven, het was ook een erbarmelijke weg.)Provincie Vlaams-Brabant schreef:Het aantal provinciewegen in Vlaams-Brabant is beperkt. Dit betekent echter niet dat de provincie deze wegen links laat liggen. Toen begin 2004 duidelijk werd dat het Vlaams Gewest de provinciewegen niet zou overnemen, werd er een nieuwe start aangekondigd. Er werd een nieuwe meerjarenplanning voor de wegenwerken opgebouwd. De eerste werken zijn reeds uitgevoerd.
Het was 9 juli 2005.marcel schreef:Bij de P7:
Foto gemaakt op 23 januari 2008 door Marcel Monterie
De foto is van 2005. Ik kan de precieze datum wel ergens vinden.
Vandaag opnieuw een update na een reisje Limburg/Brabant. Bovendien heb ik nog wat foto's uit Erwins archief toegevoegd.harry schreef:Aantal wegnummers met een foto: 312 (totaal: 911)
Aantal "kleine" wegnummers met een foto: 19 (totaal: 504)