Het hele terrein is alleen toegankelijk voor bestemmingsverkeer.
Op de foto heb ik het kenteken geanonimiseerd.
(Ikzelf was trouwens wél bestemmingsverkeer, gisteren.)

Moderator: Moderatoren

Mijn collega zegt zojuist dat dat niet is toegestaan. Adresgegevens bij kentekens worden alleen vrijgegeven voor onderzoeksdoeleinden (bijvoorbeeld TNO) of voor justitiële doeleinden.Palance schreef:zou men die gegevens opslaan en gebruken om bv. bestuurders aan te schrijven?
Op basis van dat eerste: dat geldt ook ten aanzien van rood licht. En toch wordt dat genegeerd. En juist omdat mensen zichzelf ten onrechte beschouwen als bestemmingsverkeer zullen ze geen boodschap hebben aan het verbodsbord.harry schreef:Iedere weggebruiker wordt geacht de wet te kennen. Er is jurispridentie over wat "bestemmingsverkeer" is. En als je het woord niet snapt (het staat op een onderbord), geldt het verkeersbord "verboden voor alle bestuurders" ook gewoon voor jou.
Dit was de eerste keer dat ik echt in een gebouw geweest ben.koef schreef:Kom je wel eens vaker op de campus, Harry?

Er zijn ook drie aansluitingen op het OWN. Best handig als je daar in de buurt bent en je wilt de A2/A67 op/af. Zie ook het kaartje (laatste bladzijde).Seat Ibiza schreef: Maar even serieus: ik dacht dat die campus een afgesloten terrein was waar je alleen maar kon komen vanaf de A2/A67 (met de auto)? Waarom maakt men zich dan druk over mogelijk sluipverkeer?
Inderdaad.En als het dan al sluipverkeer betreft, staat er ergens een officieel verbodsbord dat aangeeft dat alleen bestemmingsverkeer hier in mag?
Ergens in mijn fotobrei staat dit uitgelegd:Seat Ibiza schreef: Maar wat nu als ik stop op de campus, uitstap, een foto maak en weer instap en wegrijd? Ben ik dan wel bestemmingsverkeer?
Wie probeert de afslag Philips te "misbruiken" om snel de stad in te komen, wordt geconfronteerd met dit bord. Aan de entree van de Campus worden kentekens gescand en dan gaat er een tellertje lopen. Als je minder dan 10 minuten na aankomst het terrein weer verlaat, dan verschijnt je kenteken op dit bord. Uit privacy overwegingen heb ik geen kentekens vastgelegd.
Dan ben je automatisch ook bestemmingsverkeer en kun je de vraag met "Ja" beantwoorden ;)Palance schreef:Toch lijkt het me wel leuk, zo'n bord met je eigen kenteken erop. Ik ga er ook maar eens rijden voor een foto denk ik :twisted: